joi, 17 aprilie 2014

About my day#2 (shopping session)

Hello!                                                       
 Ce mai faceti voi?
 Eu o sa va povestesc azi despre ziua mea nebuna :)
 Cumparaturi, inghesuiala, extaz, nervi, ploaie. O zi aproape normala, nu?
 (Va anunt de pe acum ca o sa fie o postare destul de lunga si plina cu poze :) )


 Glumesc, lucrurile nu au stat chiar asa. De fapt, ba da, chiar asa au stat lucrurile, doar ca in alta ordine :)
Dupa cum stiti (sau nu) azi a avut loc marea deschidere H&M in Pitesti, de fapt marile deschideri, pentru ca s-au deschis doua magazine simultan, unul in Euromall si unul in Jupiter City. Eu am ales Jupiterul. Va spuneam intr-o postare anterioara ca eu una deabea asteptam momentul asta.
 Asa ca dis de dimineata, (bine,bine pe la 8 jumatate), m-am trezit si am inceput sa ma pregatesc pentru plecare. Aveam un feeling foarte nasol, dar o cafea a rezolvat tot.
 Cand am vazut parcarea semi-goala eram extrem de fericita, ma gandeam ca deja e 10:30, cata lume putea sa mai vina pana la 11? Ar trebui sa invat sa nu mai fac supozitii, mereu gresesc. In fata magazinului erau deja aproximativ 200 de persoane (dupa spusele unei organizatoare). Dar mai erau in jur de 20 de minute nu? Cred ca s-a dublat numarul lor intre timp. Eu nu vroiam sa stau la cozi kilometrice, pana la urma tot in magazin ajungeam, nu? Asa ca am dat o raita prin New Yorker si m-am intors in fata intrarii in ultimele 10 minute. Nebunie totala!
 Stafful dansa, muzica data la maxim, era o stare de euforie generala. Sarim peste alte detalii, si ajungem la cumparaturiile propriu-zise. Am gasit 3 rochiite dragute ( le vazusem si pe site). La cabina de proba cu mine, nu? Ei bine, dupa 40 de minute de stat la coada am ajuns si eu sa probez aceste 3 rochii:

 Cea neagra a iesit repede din discutie, asa ca am plecat de la cabine hotarata sa le cumpar pe celelalte doua. Doar ca cea alba (preferata mea, pana la momentul probarii) avea un mareeee defect, si anume, era extrem de transparenta. Asa ca dupa vreo 10 minute bune m-am gandit sa renunt la ea, si asa am si facut.
 Deci la coada cu noi, de data asta la casa. Dupa cam o jumatate de ora, in care avansasem maxim 6 pasi, mi-am dat seama ca nu atingeam suma de 100 lei pentru a primii voucherul de 30 de lei, (stiu, nu e mult, dar daca tot era, de ce nu?), asa ca am lasat-o pe Roxanica (alta Roxana:) ) la coada sa imi mai cumpar ceva si mi-am ales un tricou roz pal, simplu. Am mai stat la coada inca o jumatate de ora timp in care nu avansasem prea mult, cand aud o tipa, foarte draguta de altfel, ca vocherul trebuie folosit in aceeasi zi, si ca ea era pentru a doua oara la coada. Asa ca decat sa stau de doua ori la coada, m-am gandit ca mai bine o mai las pe Roxanica putin la coada singura si ma duc sa imi iau ceva pentru voucher, asa la casa sa fiu pregatita si sa nu repet iar statul interminabil la rand. Asa m-am ales eu dupa mai bine de o ora si jumatate de stat la coada cu o rochita si doua tricouri neprobate (ca doar nu era sa stau iar la coada la cabine). O sa va pun poze si cu tricourile, dar din pacate vremea asta mi-a stricat iar planurile si pozele au iesit cam uratele, iar tricourile nu le-am gasit pe site.


(astea doua le-am primit cadou la casa)
    

  Am plecat multumita de cumparaturile facute, si exceptand nervii de la cozi, pot sa spun ca eram fericita. Am intrat la Carrefour, deoarece imi doream o pudra de fata de la Max Factor si stiam ca o sa gasesc produsele lor acolo. Dar ce am gasit a fost extrem de dezamagitor. Un stand mixt, la care nu statea nimeni, cu testere vechi de cand lumea si pe deasupra mai aveau si putine produse. M-am tot invartit pe acolo si m-am uitat la testere sa vad ce sa imi cumpar. Ma hotarasem la o pudra L'oreal (de la Max Factor nu aveau decat un rimel si cateva oje), un ruj Maybelline Color Whisper si un lipbalm de la Astor. ,,Colac peste pudra" cand o angajata m-a intrebat daca doresc sa ma ajute (NORMAL ca doar de aia ma invarteam in jurul insulitei, sau ce o fii ea de vreo 15 minute) m-a trimis sa caut o alta colega de a ei printre rafturi, chipurile mai descurcareata. Sa nu va mai zic ca fata habar nu avea pe ce planeta e! Nu tu preturi, nu tu produse, nu stia nimic si pe deasupra se mai si stramba la mine! Asa ca plina de nervi am plecat sa caut altceva.
 Am plecat intr-un final si din Carrefour cu cate ceva:
(periuta am luat-o de la Media Galaxy)
Si anume: 
-o pasta de dinti 3D White de la Blend-a-med, ca doar se impunea o pasta noua daca tot mi-am luat si periuta electrica;
-CC cream de la Elmiplant, terminasem o mostra pe care pur si simplu am adorat-o, si daca am primit si servetele cadou, cu atat mai bine;
-Deodorant Nivea Powder Touch, Mai aveam unul neterminat de la Dove, dar sincer am vrut sa il incerc si pe asta, ca parca prea mult l-am vazut la tv;
-si intr-un final, iubitul meu sampon Head&Shoulders cu ulei de migdale.
 Bineinteles ca nu am putut sa nu trec si pe la Sephora inainte de iesire. Aici cum dupa bine stiti lucrurile stau cu totul altfel, vanzatoarele te fac sa te simti bine, respectat. Si daca tot am intrat sa arunc un ochi, parca ma simteam prost sa ies cu mana goala, asa ca mi-am luat o pudra matifianta, marca proprie.
 Am primit si 2 mostre, pe care deabea astept sa le incerc. Pudra nu stiu daca a fost cea mai buna achizitie, dar asta o sa vedem dupa utilizare.
 Ultima achizitie a fost un tratament de ungii de la Farmasi, care din nou nu stiu cat de bun o sa fie,dar vedem.
 Pe drum spre casa a inceput o ploaie torentiala, aproape 0 vizibilitate in fata.
 Cam atat despre ziua mea. Voi cum v-ati petrecut ziua de azi? Sper ca bine. 
                                                                                                        Cu mult drag, Rox


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu