marți, 29 aprilie 2014

Lotiune micelara Ivatherm - mini review

Hei! Ce mai faceti voi? Eu  ma gandeam sa va fac un micut review la lotiunea micelara de la Ivatherm. Mi-a venit aceasta idee, in ceas de seara, pentru ca sticluta mea e pe terminate si nu voiam sa o termin fara sa va impartasesc si voua parerile mele legate de acest produs :)
                    P.S. poza e facuta de ceva timp :)
 Este prima lotiune micelara pe care o folosesc, si a ajuns la mine printr-o oarecare intamplare. Eu sunt o cumparatoare avida de reviste, si aceasta sticluta am primit-o acum 2 luni (cred) la una dintre revistele cumparate. Auzisem cate ceva despre lotiunile micelare in general, dar nu eram chiar asa de interesata de ele. Ma intelegeam destul de bine cu demachiantul pe care il aveam, asta pana intr-o seara cand am decis sa ii dau o sansa micutei asteia (de fapt era mai la indemana, dar asta nu mai conteaza :) ). Ideea e ca in momentul in care am inceput sa ma demachiez intreaga mea lume s-a intors cu fundul in sus. Ei bine nu chiar, dar cu siguranta mi-a schimbat perceptia despre demachiere.
 O sa incep cu primul lucru pe care l-am observat, si anume mirosul :miroase atat de bine, atat de fresh. Imi da o stare de bine cand ii simt mirosul :). Un alt lucru care imi place, acelasi lucru care m-a facut sa vreau sa renunt la demachiant definitiv, curatarea se face atat de bine si de usor si nu lasa acea pelicula unsuroasa pe care o lasa demachiantul normal.
 In final nu pot sa va zic decat ca nu cred ca ma voi mai intoarce vreodata la vechiul meu demachiant. As vrea sa incerc totusi si alte lotiuni micelare. Am auzit numai lucruri bune despre cea de la Garnier :)
Voi ati incercat pana acum acest gen de produse? Daca da, pe care?
Va las cu o melodie foarte draga mie in ultimul timp :)

                                                                                                                              Kisses, Rox

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu