sâmbătă, 26 aprilie 2014

Marble manicure

 Hello pretty girls :) Azi o sa va fac martorele unui mic experiment, mai mult sau mai putin reusit. Eu zic mai putin, dar sunt oarecum multumita de rezultat. Nu e nici pe departe cea mai buna manichiura a mea, si nici nu se apropie de cum ar fi trebuit sa iasa. Dar asta o sa vedeti si voi mai jos.
 Marble manicure sau manichiura in apa este o manichiura care necesita rabdare, rabdare si iar rabdare :) Pentru ca nu am facut poze in timpul procesului, o sa va las doua link-uri ajutatoare, si anume blogul lui Meg, unde am vazut pentru prima data aceasta manichiura interesanta  aici si un video pe youtube aici.
 Am vazut aceasta tehnica acum ceva timp si am zic ca o sa o incerc in momentul in care voi avea ceva timp si rabdare. Si cum am simtit eu ca azi ar fi momentul am zis sa trec la treaba. Mi-am ales 4 oje pe care nu le foloseam in mod normal, iar de asta ar trebui si voi sa tineti cont daca va hotarati sa folositi aceasta tehnica. Adica daca va incumetati ar trebui sa uitati de ojele scumpe sau de ojele voastre preferate, pentru ca o sa va apuce cu siguranta plansul cand o sa vedeti cata oja aruncati. Alegeti pur si simplu niste oje ieftine, sau oje pe care nu le mai folositi in mod normal si apucati-va de treaba :) Revenind la mine, dupa ce mi-am ales cele patru oje (nu stiu de ce patru, pur si simplu asa mi-a venit pe moment) :
m-am asezat frumos la birou si am facut prima mea greseala (ei bine a doua, prima a fost in momentul in care am crezut ca tin minte bine toti pasii pe care i-am vazut acum vreo trei saptamani la Meg si ca nu trebuie sa ma mai uit inca o data) si anume, in loc de pahar am ales un castronel (mai bine zis ditamai castronul ) si oja nu s-a ,,intins" asa cum trebuia in apa, asta pentru ca avea prea mult spatiu de desfasurare. Ma rog, dupa o ora si ceva, aproape doua rezultatul meu era  asta:


 Initial am fost incantata, pana sa incep sa fac poze (nu stiu de ce dar am impresia ca in realitate arata un pic mai bine). Dupa ce am vazut pozele am devenit din ce in ce mai dezamagita si am zis sa caut pe google cateva imagini sa imi reamintesc modelul ,,original". In acel moment mi-am dat seama ca nu seamana aproape deloc, dar mi-a venit o idee, zic eu, buna. Am vazut cateva poze in care top coat-ul folosit era sclipicios si am zis sa incerc si eu, poate mai imbunatatesc situatia :)



  Si asta e rezultatul meu final.
Eu zic ca daca aveti rabdare, cateva oje pe care sa vreti sa le ,,prapaditi" si urmati intocmai etapele, rezultatul o sa fie unul frumos. Eu una o sa mai incerc, doar ca data viitoare o sa fac totul ,,ca la carte", asta pentru ca mi se pare ca este o manichiura mai deosebita decat cele cu care sunt eu obisnuita, si cred ca odata la ceva timp se merita sa incerc.
 Voi ati incerca ceva de genul asta?
                                                                                                                              Pupici, Rox

2 comentarii:

  1. sa folosesti culori contrastante data viitoare, cred ca e mai fain impactul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am realizat dupa ce am inceput ca ar fi trebuit sa folosesc alte culori, si cred ca a contat si faptul ca nu am folosit o baza, poate daca foloseam se vedea un pic mai intens.
    Oricum data viitoare o sa fac totul pas cu pas :)
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere