marți, 15 aprilie 2014

Oja saptamanii#1 Unghii sclipicioase :)

 Ce mai faceti voi, dragele mele? Cum va descurcati cu pregatirile pentru Paste?
 Eu una, mi-am facut un pic de timp si mi-am ,,rasfatat" unghiutele :). Va spuneam in postarea trecuta ca am incercat sa fiu cumpatata, dar totusi mi-am cumparat o oja.Si am zis azi sa fac o incercare, sa vad ce iese.
  Sincer eram chiar curioasa, fiind prima oja de la Essence si cel mai important prima oja de acest gen. Eu in general ma axez pe culori puternice, simple. Dar de cand am vazut-o prima data in raft (acum cateva luni) ma atras rozul acela sclipicios :). Am plecat totusi fara ea, gandindu-ma ca cel mai probabil nu o sa o folosesc, dar gandul mi-a ramas la ea. A fost un fel de dragoste la prima vedere. Asa ca in momentul in care am vazut-o din nou, nu am mai stat pe ganduri si am luat-o acasa. Si nu imi pare rau! 
  Acum sa revenim la manichiura si sa va arat si voua ce a iesit.
 Am folosit si o oja Gabrini, asta am uitat sa mentionez.

  Mie una imi place mult rezultatul, mi se pare o combinatie delicata, numai buna pentru primavara. Imi pare rau ca nu am reusit sa surprind o poza mai aproape de adevar sa vedeti ce sclipiri frumoase si colorate are noua mea achizitie.
  Ce ziceti de aceasta combinatie? Voi ce oje ati mai folosit/cumparat de curand? 
                                                                                                                                   Pupici, Rox

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu