luni, 28 aprilie 2014

Pensule Fraulein 38 -review

 Buna dragele mele!
Azi o sa va povestesc putin despre Setul de pensule Frauelin Pink Candy,  despre ce m-a determinat sa il achizitionez si despre parerile mele legate de acest set.

 Acum 3 luni cand l-am comandat aveam nevoie de niste pensule noi, pentru ca cele pe care le aveam nu ma mai ajutau, ,,chelisera" si am zis ca e momentul sa renunt la ele + ca nu aveam prea multe oricum. Normal ca visam (si inca o fac) la pensule de la Sigma sau ,,macar" Real Techniques, dar nu aveam atatia bani. Stiu ca as fi putut sa imi cumpar decat doua-trei si sa le cumpar in timp, dar chiar aveam nevoie de mai multe. Ei bine, nu aveam, dar asa sunt eu, impulsiva, si cum mi se pusese pata deja pe un set mai maricel, nu am mai putut sa ma abtin.
 Setul contine 12 pensule:
 Coletul a venit a doua zi dupa ce am plasat comanda pe site, lucru care ma bucurat foarte tare, poate singurul. Daca sunteti pasionate de pensule sau de make-up in general probabil stiti ca produsele celor de la Fraulein nu sunt tocmai de vis. Nu sunt nici cele mai proaste, dar... 
 As minti daca as spune ca am fost extrem de dezamagita, si asta din doua motive. 
Primul motiv: citisem destule review-uri si toata lumea se plangea de ele, deci stiam la ce sa ma astept. 
Al doilea motiv ar fi ca sunt dezamagita de trusa per ansamblu, dar nu sunt dezamagita de toate pensulele.
 Am trei pensule care chiar imi plac, si doua care sunt acceptabile. 
 In poza vedeti patru, din cinci si anume primele trei (de la stanga la dreapta) care imi plac destul de mult.
Primele doua ( cea de pundra si cea de blush) sunt fine, pufoase, flexibile, as putea sa le aseman cu cea de blush la ELF Studio (pe care o adoooor). A treia pensula, cea de fond de ten, pot sa zic ca m-a surprins, e ceva cam rigida, dar la atingere este foarte, foarte fina. Pensula de tapotare am incadrat-o la acceptabile, ar fi fost perfecta daca era mai densa, si ultima, care nu se regaseste in poza, este pensula de eyeliner/sprancene. 
 Ce m-a mirat la aceste pensule este faptul ca nu le cade parul (nici macar un singur firicel) si ca isi pastreaza perfect forma dupa baita.
 Restul pensulelor ramase ,dezamagirile totale, sunt cele pentru farduri si corector. Sunt cele mai rigide pensule pe care le-am vazut vreodata, sa nu mai spun ca zgarie! Efectiv nu se poate lucra cu ele.
 Setul a costat 90 de lei cu tot cu transport, si daca stiam ca din tot setul urma sa le folosesc decat pe cele de fata puteam lejer sa ma abtin si sa imi cumpar alte pensule individuale si ma lipseam de tot conceptul de set.
 Pentru ca in acest moment pensulele mele functionabile sunt:

 am mare nevoie de cateva pentru farduri, singura utilizabila pe care o detin in acest moment fiind cea de la Oriflame, si sa fim seriosi, nu ai cum sa te descurci decent cu una singura.
 Ce ,,pensulici" pentru acest scop imi recomandati? 
PS: unele mai accesibile :D
                                                                                                                                       Pupici, Rox

Un comentariu:

  1. Pentru ochi le recomand pe cele de la Ecotools, eu am un set micut de 5 pensule care imi place extreem de mult, toate sunt foarte pufoase, nu le-a cazut niciun fir si se spala si se usuca foarte usor. Am auzit pareri pune si despre pensulele de la BH Cosmetics, insa eu nu le-am incercat, sunt curioasa cum se prezinta.

    RăspundețiȘtergere