miercuri, 2 aprilie 2014

Review Astor BB Cream (Lift me up)




 O sa incep azi cu primul meu review la un produs cosmetic, si primul care mi-a venit in minte a fost acest BB Cream pe care am inceput sa il folosesc mai des de cand a venit primavara.
 In general imi plac produsele de la Astor, dar sincer acest BB nu m-a dat pe spate. Nu pot sa spun ca e o dezamagire, dar nici ceva wow nu e.
 Ca sa imi fie mai usor o sa va spun mai intai ce imi place la el:
-pe primul loc e mirosul (mirose demential, si totusi delicat)
-are SPF 20
-acopera destul de bine pentru un BB.
Nu imi place ca:
-se intinde cam greu
-se simte ca o masca.
 Nu sunt multe dezavantaje, dar zic eu ca sunt lucruri care nu ar trebui sa se intample cu un BB, pana la urma un BB ar trebui sa fie mai lejer decat un fond de ten.
 Sper sa va ajute si daca l-ati incercat si voi astept parerile voastre.
                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu