miercuri, 9 aprilie 2014

Too faced Shadow Insurance


Hei! Va bucurati si voi de primavara? Eu una ador primavara! Parca fericirea pluteste efectiv in aer. 
Asa ca o sa va vorbesc despre primerul meu de la Too Faced , revolutia vietii mele in materie de make-up :)


      Acest post nu o sa fie un review, pentru ca nu am decat cuvinte de lauda despre acest produs, cuvinte de lauda pe care sunt absolut convinsa ca le-ati mai auzit de sute de ori! Le auzisesem si eu, dar nu ma prea interesa. Adica, ce poate sa faca aceasta ,,chichineata" atat de special incat sa isi merite banii si toate cuvintele de lauda? Ei bine... Face!
     Citisem despre el in nenumarate randuri, il vazusem in sute de vloguri pe youtube , dar nu voiam sa il cumpar. Inainte de Craciun, mi se pusese pata pe Sephora Makeup Academy. Imi doream de mult o trusa mare, in care sa am de toate si asta mi se parea perfecta. Cum locuiesc intr-un orasel mic ( Curtea de Arges), pana am ajuns eu la Sephora in Pitesti, in prima saptamana dupa Craciun, stocul era deja epuizat, si eu am plecat dezamagita si cu punguta goala.
     Imi pierdusem absolut orice speranta ca o voi mai gasi vreodata. Pe la sfarsitul lui februarie, eram din nou in Jupiter City pentru haine. Nu voiam sa intru la Sephora, pentru ca eram acolo doar pentru haine, dar dupa ce mi-am cheltuit tot bugetul, m-am razgandit si am zis ca o mica raita prin magazin, doar asa ca sa vad noutatiile nu ar strica. Dar a stricat. In mijlocul magazinul trona ditamai gramada cu Makeup Academy. Am plecat din nou cu mainile goale si cu inima franta. M-am intors pe 2 martie hotarata sa o cumpar fara doar si poate, si totusi m-am razgandit cu ajutorul fetelor dragute de acolo si am luat-o pe asta:
    Nu stiu daca a fost cea mai buna razgandire, dar sunt multumita de ea. Initial am fost dezamagita, culorile pe pleoapa nu erau asa vii si dupa vreo 2-3 ore dispareau. Cand am achizitionat-o vanzatoarea mi-a recomandat si primerul, dar nu l-am vrut. Si asa m-am intors dupa doua saptamani dupa el. Il ADOR!
Nu pot sa inteleg cum am trait fara el!  Face totul exact asa cum spune toata lumea! Isi merita fiecare banut pentru ca face minuni! Acum nuantele sunt exact asa cum trebuie, rezista o zi intreaga si m-a facut sa il iubesc! Asa ca dragele mele, daca nu l-ati incercat si inca mai aveti dubii in privinta lui... Pur si simplu cumparati-l si o sa intelegeti de ce e asa laudat! 
                                            
     Va las asa pe final si o melodie care mi-a intrat la suflet de cand a venit primavara:
 

     Probabil majoritatea o stiti, deoarece e mai veche, dar pe mine acum a inceput sa ma obsedeze. Sper sa va placa!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu