miercuri, 7 mai 2014

Oja zilei :)

Buna, dragele mele! Azi o sa va prezint pe scurt o manichiura, draguta, usor de facut, de efect, facuta  printr-o metoda pe care sunt absolut convinsa ca o stiti deja :D

 Cred ca v-ati dat seama deja ca vorbesc de abtibilduri pentru unghii. Nu am mai folosit asa ceva de muuuuult timp, dar ieri fiind intr-o vizita la mami m-am pus pe cotrobait (cum fac de obicei) prin lucrurile ei si am gasit aceste 2 minunatii
 Asa ca am luat acetona mi-am sters unghiutele si m-am pus pe treaba.
Rezultatul e destul de dragut zic eu. E o alternativa ieftina si fara batai de cap la o manichiura cu model. Adevarul e ca abtibildurile, nu rezista prea mult pe unghii, dar daca va grabiti si vreti ceva mai deosebit pe unghii eu zic ca e una din cele mai bune variante.
 Tocmai din cauza rezistentei si titlul postarii e ,,Oja zilei" si nu ca de obicei ,, Oja saptamanii". Deja am o mana fara floricele (si ciudat, la mana dreapta inca le am pe toate).
 Va mai las cu o ultima poza, si cu o melodie draguta.
 Voi ce purtati acum pe unghii?
                                                                                                                             

                                      
                                                                                                                           XOXO, Rox

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu