luni, 5 mai 2014

Yves Rocher Ultra Volume Mascara - Review

 Hello, my gourgeous girls!
Un nou inceput de saptamana, o noua zi in care sa va povestesc despre ceva. O sa va spun azi cate ceva despre un rimel de la care, sincer, cand l-am cumparat (impreuna cu o revista) nu aveam nici o asteptare. Mare mi-a fost surpriza cand am inceput sa il folosesc :)


 Va spuneam intr-o postare mai veche ca sunt o mare cumparatoare de reviste, dar de obicei cand au ca insert produse cosmetice, cam stramb din nas. De cele mai multe ori ma astept sa fie de o calitate indoielnica, vechi, sau mai stiu eu ce.
         *
 De cand ma stiu mi-am urat genele, si de cand am inceput sa folosesc rimel, am schimbat o groaza! Genele mele sunt mici, rare si pe jumatate blonde. Da, da, ati vazut bine, pe jumatate blonde! Macar daca eram blonda, mai intelegeam :) Asa ca mereu am fost in cautarea unui rimel perfect care sa le alungeasca, sa le dea volum, sa le arcuiasca, sa faca ceva pentru ele. Au fost unele pe care le-am iubit, altele pe care le-am urat...
 Cand am incercat acest rimel pentru prima data, am stiut ca o sa avem o dragoste sincera :) El face ceva pentru genele mele si eu am grija sa il ating in fiecare zi. Imi place atat de mult incat i-am pastrat un loc in favoritele lunii aprilie.
  In mod normal genul de periuta pe care il are nu imi place, dar de data asta chiar ma incanta, il aplic usor, fara sa stau prea mult sa ma chinui.
 Practic e o mascara pentru volum, dar imi alungeste genele destul de mult, le ofera volum, le arcuieste frumos si nu ,,cade" de pe gene. Am facut si cateva poze ca sa vedeti despre ce vorbesc :)
[Inainte de aplicare ( a se observa ,,jumatatea" blonda)]

(Am aplicat straturi)

 Si pentru ca nu am putut sa ma abtin si ca sa vedeti mai bine diferenta :
 Colajele astea imi dau impresia ca am ochi de nebuna :)
Revenind la rimel, cu siguranta l-as recumpara mai ales ca e unul din favoritele mele de pana acum, doar ca din pacate a fost editie limitata. Am facut niste cautari si am aflat ca de fapt ambalajul ar fi in editie limitata, dar nu stiu care e originalul. Am o banuiala ca ar fi asta , fiind singurul care are periuta la fel, dar nu stiu ce sa zic.
 Voi ce rimeluri iubiti?
                                                                                                                                  Pupici, Rox

2 comentarii:

  1. Oau! Genele tale sunt atât de frumos şi natural alungite!
    Eu sunt blondă, iar genele mele sunt aproape albe (aplicatul rimelului e un coşmar pentru mine:)) ), şi foarte fooooarte greu îmi găsesc un rimel care să îmi acopere culoare lor. Folosesc mai mult din Avon, şi trebuie să mărturisesc că nu am încercat din Yves Rocher.
    Foarte mare surpriză mi-ai făcut cu acest review! Am să îl încerc şi eu cu siguranţă!
    Te pup şi te aştept pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de la Avon nu mi-am mai comandat nimic de ani, desi imi amintesc ca imi placeau produsele lor. Si pe mine ma ingrozeste aplicatul, mai ales daca nu am un rimel bun, iar cand vine vorba de rimeluri noi, nici nu mai zic :)
    Ma bucur daca ti-am fost de folos!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere