joi, 19 iunie 2014

10 produse sub 20 de lei

 Bună, dragele mele!
 În primul rând vreau să îmi cer scuze, căci nu am mai postat de ceva vreme, nu a fost intenționat, doar ca am avut o săptămână mai dificilă. Sper să mă iertați și să îmi ,,motivați" absențele :D
 Pentru că nici azi nu am avut prea mult timp, dar totuși nu am mai vrut să lipsesc de pe blog, m-am hotărât sa fac o postare mai ușoară, un fel de tag. Spun ,,un fel de" deoarece nu este tag, dar am văzut de multe ori acest gen de postare prin blogosferă.
 
  Mi-a plăcut ideea, așa că am zis să vă arăt și eu ce produse prietenoase cu portofelul folosesc :D
  • Crema de față Bioten cu miere și gălbenele.
  Este o cremă bună, pe care o cumpar de câțiva ani, singura problemă pe care am găsit-o la ea este lipsa SPF-ului.
  Preț: 8 lei

  • Gelul de curățare Elmiplant cu extract de gutuie.
  Nu îl am de foarte mult timp, dar pot să vă spun că până în acest moment m-a făcut să îl iubesc, sper doar să nu mă dezamăgească pe parcurs. Curăță pielea fără să o lase uscată, nu conține parabeni, săpun sau colorant și miroase tare frumos.
  Preț: 11 lei

  • Loțiunea micelară de la L'oreal.
  Despre ea nu pot să vă spun încă prea multe, deoarece am cumpărat-o de curând. Până acum îmi place, probabil o să urmeze un review :)
  Preț: 15 lei

  • Balsamurile de buze Nivea Fruity Shine.
  Îmi plac tare, dar tare mult aceste balsamuri de buze, cred că sunt preferatele mele. Catifelează buzele, dau o culoare subtilă buzelor si miros absolut delicios. Unica mea problemă cu ele e faptul că mereu le pierd :))
  Preț: 8 lei

  • CC Cream-ul de la Elmiplant îl ador, dar deja știati asta din favoritele lunii Aprilie. Îl iubesc încontinuu de atunci :) 
  Preț: 13 lei

  • Blush-ul cremă de la Essence.
  Pot să spun că a fost o noutate, fiind primul meu blush cremă. Am fost puțin dezamagită când am vazut ce mititel e, dar nevermind. O să urmeze un review cât mai curând.
  Preț: 11 lei

  • Pensule Oriflame.
  Dețin doar două, una de blending și una pentru ruj/corector. Îmi plac mult, în special cea pentru blending, care are perii incredibil de moi și surprinzător nu a pierdut nici un fir de păr, deși o am de mai bine de un an.
  Preț: 12 lei

  • În poza de mai sus puteți observa și creionul de sprâncene Miss Sporty.
  Îmi place la el formula, rezistența e ok, doar ca l-am luat într-o nuanță mai închisă...
  Preț: 6 lei

  • Fard de pleoape duo Oriflame Very Me.
  Este un fard care se poate utiliza atât uscat cât și umed. Uscat, mai bine nu, deoarece nu este prea pigmentat, dar în momentul în care îl folosiți umed e superb, culorile devin mai pigmentate și au un aspect foarte frumos.
  Preț: 10 lei

  • Șervetele demachiante Blanchette.
  Nu le folosesc pentru demachiere, dar pentru curățarea mâinilor, după ce îmi aplic machiajul, sau pentru alte, diverse, sarcini sunt minunate.
  Preț: 3 lei.

  Și cam astea au fost cele 10 produse sub 20 de lei pe care le folosesc în această perioadă. Bineînțeles că prețurile sunt orientative, deoarece ele diferă de la un comerciant la altul.
  Voi ce produse budget friendly folosiți? 
                                                                                                                           Vă pupăcesc, Rox















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu