luni, 23 iunie 2014

Oja săptămanii #7

   Hey!
  Sunt tare fericită să,, împart" cu voi această nouă ojă. Sunt super încântată de ea din 3 motive :este prima mea ojă texturată, este prima mea ojă Nicole by OPI și ultimul motiv ar fi culoarea superbă :D

  A trecut ceva timp de când îmi doream o ojă Nicole by OPI, dar prețul destul de ridicat m-a ținut departe de ele mereu. Cum luna aceasta sunt reduse la jumătate de preț (aproape) și am avut și eu norocul să ajung într-un DM am cumparat și eu repede una :D Aș fi luat două (să profit de ocazie), dar standul era pe jumătate gol și nu prea am avut din ce să aleg. M-am pricopsit totuși cu o nuanță sclipicioasă, fix pe placul meu. 
  Oja este ușor texturată (cu accent pe ,,ușor" ), lucru de care inițial am fost puțin dezamăgită. Repede mi-am schimbat părerea, după uscare, căci neobișnuită fiind aveam senzația că agață. Nu, oja nu agață! Am eu un piticuț in cap care nu îmi dă pace :)) După o zi de purtare nu mai aveam nici o senzație :D


 Nuanța superbă se numește Cinna-man of my dreams. Este o nuanță poate, ați spune, mai potrivită pentru toamnă, dar eu nu prea țin cont de anotimp, dacă îmi place o culoare o port oricând. Întradevăr, sunt culori sau nuanțe pe care le port mai mult în anumite perioade ale anului, dar nu țin în mod special la acest aspect. 


  O port de cinci zile și a sărit doar de pe o unghie, pe care am ,,reparat-o", lucru foarte ușor de făcut la o ojă texturată, deoarece nu se vede diferența.


  Ce spuneți de nuanța mea, dragi fete, este ,,purtabilă" și în această perioadă?
  Dacă vă doreați și voi ca mine o ojă Nicole, dar v-a speriat prețul, vă recomand să profitați acum de ocazie, își merită bănuții :) 
                                                                                        
                                                                                                                           Vă pup dulce, dulce, Rox
  






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu