miercuri, 20 august 2014

Albastru pe unghiuțe

   Hello, my beauties!
 Ieri mi-a fost dor de mare. Actually, mie mereu imi e dor de mare :)) În fiecare zi, mă surprind visând la suavele valuri albastre pe care le-am văzut (simțit și iubit) în Sicilia. Ca să îmi potolesc dorul de ducă, am ales o ojă albastră pentru unghiuțele mele. Nu, nu mi-am pictat valurile mării pe unghii, nici pescăruși sau palmieri! Oricât de mult mi-aș fi dorit asta, din păcate nu sunt suficient de înzestrată pentru așa ceva, nici măcar nu sunt pe aproape!

 Deci am stabilit, talentul nu mă ajută, așa că m-am mulțumit cu câteva unghiuțe albastre. Și câteva buline, nici ele prea perfecte, dar totuși prezente :)
 Așadar, ar fi momentul să vă prezint și degețelele frumos ,,ojate", nu?


  Poze puține de data aceasta, le-am facut de dimineață, și somnoroasă fiind, nu am fost prea mulțumită de rezultat, așa că pe majoritatea le-am șters.
  Mă gândeam acum că nu ar fi prea frumos din partea mea să nu vă prezint și vedetele acestei postări, și anume:


  •  Flormar Pretty, nuanța P26
  • L'oreal Les Blancs, nunanța Ocean Porcelaine
  • și nu în ultimul rând tratamentul pentru întărirea unghiilor de la Farmasi, folosit ca bază.

  Nu, în mod normal nu obișnuiesc să folosesc bază pentru manichiură, dar unghiile mele au fost cam dezastruase în ultimul timp, și se cam impunea un tratament. De asemenea am folosit și ulei din samburi de struguri pentru cuticule, și ele au cam luat-o razna în ultima perioadă.
  Oja Flormar am aplicat-o în trei straturi (un adevărat chin) și totuși mai necesita un strat pentru a ajunge la opacitatea pe care o voiam, dar la al treilea strat am renunțat. Despre rezistență, ei bine, pot să spun doar că mă bucur că am fost inspirată să fac pozele de dimineață, pentru că deja de pe o unghie a sărit destul de mult. Totuși cred că o să o ,,repar".
  Vă las cu o ultimă poză, făcută acum 3 ani, în frumoasa mea Sicilie, de care îmi e atât de dor!


                                                                                                                                                        XoXo, Rox

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu