sâmbătă, 20 septembrie 2014

Very inspiring blogger award

  Hey!
  Am fost nominalizată de Iulia (Make me up), de ceva timp ce e drept, să fac un TAG în care trebuie să spun 7 lucruri random despre mine. Mi-a plăcut tare mult ideea unui astfel de TAG deoarece așa puteți ajunge să ne cunoașteți mai bine :)
  Mulțumesc, Iulia, că te-ai gândit la mine!





  1.    Luna aceasta, pe 30, urmează să împlinesc 20 de ani.
  2.    Iubesc din toată inima toamna, asta poate și din cauza faptului că sunt nascută în acest anotimp :D
  3.    Îmi place să călătoresc, să vizitez orașe și regiuni noi, să învăț obiceiuri și datini, cel mai mare vis al meu fiind să ajung să vad toată lumea, să vizitez fiecare țară.
  4.    Îmi place să fac poze, multe, multe poze.
  5.    Ador să vizionez filme, seriale sau să citesc. Îmi place să mă transpun în ele, să trăiesc prin ele experiențe noi.
  6.     Îmi este foarte teamă de trecerea rapidă a anilor, de îmbătrânire.
  7.     Cel mai frică îmi este de păianjeni :(

     Cam acesta a fost TAG-ul, aceste 7 lucruri despre mine au fost primele care mi-au venit în cap în timp ce scriam, so, aveți 7 lucruri random despre mine.
     Vă pupăcesc și stați pe aproape căci am o groază de postări pregătite pentru voi!

2 comentarii:

  1. Heiii :-* ma bucur tare mult sa aflu cate ceva despre tine! Abia astept sa vad postari noi! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar dacă am lipsit puțin(mai mult) de pe blog, urmează multe postări :)
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere