vineri, 16 ianuarie 2015

Too Faced Chocolate Bar - Review

      Hei!
   Fiind prima dată când scriu în 2015 m-am gândit că vreau să fac o postare mai specilă, și ce ar putea să fie mai bine decât o prezentare de ciocolată? Eu spun că nimic, mai ales că ciocolata e slăbiciunea mea.




   Lăsând dulcegăriile la o parte  (cam greu), azi vreau să vă arăt paleta Chocolate Bar de la Too Faced, o paletă pe care mi-am dorit-o din tot sufletul și pe care am reușit să o cumpăr anul trecut, chiar de ziua mea de naștere. Mi-a fost greu să aleg între ea și renumita Naked 3 de la Urban Decay, dar îmtr-un final m-am hotărât și am cumpărat-o cu mare entuziasm. Nu mă înțelegeți greșit încă îmi doresc Naked 3 (e chiar în wishlist pentru 2015).
   Sincer fiind prima mea paletă high-end nu știam la ce să mă aștept, nu voiam să îmi fac speranțe prea mari, iar apoi să ajung să fiu dezamăgită, dar oricât am încercat nu am reușit să scap de entuziasm și nerăbdare. Am fost atât de fericită încât nici măcar nu m-am supărat că nu am primit un produs deluxe sample la achiziționare (așa era oferta atunci). De atunci până azi m-am jucat mereu cu ea, aproape în fiecare zi, de fiecare dată când m-am machiat.
   Nu o să mint spunând că am folosit-o exclusiv, nu. Asta nu pentru că nu ai putea să faci o tonă de combinații cu ea, ci doar pentru că am și alte palete pe care nu vreau să le neglijez. Și deși îmi place să folosesc tot ce am prin rotație, ciocolățica e folosită mereu, fie că e vorba doar de o culoare sau mai multe.


   Fardurile sunt foarte pigmentate și sunt ușor de blenduit. Unele nuanțe sunt întradevăr puțin (da' puțin de tot) prăfoase, dar nimic exagerat sau deranjant. Pe pleoape rezistă foarte,foarte bine. Cu primer aplicat (TFSI) mie mi-au rezistat de dimineața până seara la demachiere, asta însemnând peste 12 ore fără să își piardă din intensitate sau să se strângă în pliu. Le-am încercat și fără primer (menționez că nu am pleoape exagerat de uleioase) și au rezistat cu brio aproximativ 6 ore, după care au început să își piardă din intensitate culorile, dar fără să se strangă în pliu.
   Eu una cred că deși este o paletă destul de scumpicică (206 lei) își merită fiecare bănuț în parte, se potrivește zic eu tuturor datorită selecției de culori, iar fardurile sunt foarte calitative. Dacă Naked 3 nu este pe gustul tuturor, având predominant nuanțe rozalii, această este o paletă pentru toată lumea. Poți creea cu ea o multitudine de look-uri, de la machiaje neutre de zi la machiaje de seară, de la machiaje simple la machiaje intense, colorate și lista poate continua.
   Nu știu cât de relevant este dar, ar mai trebui menționat că da, miroase a ciocolată, destul de puternic :D Și deși probabil o să sune ciudat are chiar și gustul dulce :)) Nu, nu sunt vreo nebună care gata a simțit miros de ciocolată și s-a gândit să devoreze o paletă de farduri, dar când m-am apucat să swatch-uiesc culorile pentru poze cumva într-un mod bizar am ajuns cu un deget în gură, că nah, Roxana e încă copil si mai are din când în când obiceiul (prost) să-și bage ,,dejtele" în gură, se mai întâmplă!
   Și că tot am pomenit de swatch-uri v-am pregătit câteva colaje ca să vedeți fiecare culoare în parte, mai bine. Din păcate nu toate pozele au surprins frumusețea adevărată a nuanțelor așa că sfatul meu sincer ar fi ca data viitoare cănd mai treceți printr-un magazin Sehora să vă jucați puțin cu această minunăție.









   Dacă ar fi să fac un top, cea mai folosită culoare este Salted Caramel pe care o folosesc predominant în pliu, iar cea mai deosebită culoare, dupa mine, ar fi Candied Violet, care este o nuanță superbă de violet cu irizații albastre și roz (care, by the way, nu au vrut sub nici o formă să iasă în poză).
   Pe scurt mă bucur tare mult că am decis să investesc în această paletă, este de departe cea mai bună pe care am avut-o până acum, și sincer nu cred că va mai putea fi scoasă din preferatele mele.
    Voi ce credeți despre această paletă? 
      

                                                                                                  Vă pup, Rox








6 comentarii:

  1. Gata! O trec în wishlist! Îmi curg balele după Marzipan și Amaretto! S-o folosești cu plăcere! Pupici cu ciocolată îți trimit! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt întradevăr niște nuanțe speciale! Te pupăcesc dulce, dulce :*

      Ștergere
  2. Vaai cât de frumos arată swatch-urile <3. M-am îndrăgostit de Salted caramel și de Creme Brulee.
    Și eu am paletuța în wishlist de puțină vreme, dar cred că o să treacă ceva până o să ajungă în mâinile mele :)).
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă o să ai ocazia să pui mâna pe ea, îți garantez că nu o să regreți :) Salted Caramel pot spune că e nuanța mea preferată. Te pup :*

      Ștergere
  3. Mi-am cumparat-o si eu drept cadou de ziua mea si nu am regretat nicio secunda alegerea facuta. Eu am facut o curatenie intensa si am aruncat toate fardurile vechi, asa ca acum ma uit cu jind la Naked 3 (asa ca astept cu interes reviewul), Boudoir Eyes si Color Pop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu oftez încă dupa Naked 3, poate cine știe mi-o fac cadou anul ăsta, ca tot nu mai e chiar așa mult pana la ziua mea :D
      Color Pop e frumoasă rau, are niște culori perfecte pentru vară!
      Te pup :*

      Ștergere